Jeg har nettopp starta butikk her..... Og tar gjerne imot tilbakemeldinger på informasjon, prisnivå, og andre ting som måtte være.... :)
Jeg har nettopp starta butikk her..... Og tar gjerne imot tilbakemeldinger på informasjon, prisnivå, og andre ting som måtte være.... :)
Tok en bestilling av deg jeg, så det må vel bety at jeg synes det ser bra ut ;)
Wow! Kjempefine kort - så flink du er :)
Informasjonsbiten synes jeg er bra! :) Savnet ingenting jeg i alle fall.
Prisnivå på kort har vel vært diskutert her inne før. Jeg synes absolutt at for et HÅNDLAGET produkt er prisene dine ok. . . Vil du imidlertid selge en litt kort må du kanskje justere prisene dine ned litt... (I alle fall til du har kommet skikkelig i gang med butikken din...) jeg sier KANSKJE siden jeg selv ikke selger eller kjøper kort her inne... men har sett hva mange andre selger sine kort for.
Du har også fine bilder, men noen mulighet for å få dem lysere? Dette er kjempevanskelig, men viktig - og jeg kan se for meg at kortene dine er enda finere i virkeligheten :)
Masse lykke til! Tina.
Tusen takk jenter! :)
MissM : Takk for bestillingen! Dette var MORRO!!!! Har en ideplan allerede! Må bare sove litt først :)
Tina: Ut fra den ene setningen din var det litt vanskelig å skjønne hav du mente? At jeg må justere ned prisene hvis jeg vil selge mange kort? Det du mente? Jeg ser at prisene på kort varierer mye der ute. Men ser også at mange kort ikke er så mye pynta inni. Det er mine. Jeg pynter alle 4 sidene :) Men tiden vil jo vise hva slags respons jeg får :)
Takk for respons ang bildene mine. Skal se på dette i fortsettelsen! Jobbe enda mer i Photoshopen min :)
Jeg tror hun mente at prisen på kortene dine er bra. Men kanskje du kan lage noen enklere kort som du kan selge billigere. Bare pynte forsiden eller tilsvarende. Hvis du ønsker salg, for det er vanskelig å selge kort. Det er også så mange som gjør det.
Det var akkurat det jeg mente MissM! Hehe, godt det er noen som kan oversette skrivefeilene mine! =)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.