Hei hei! Du mener at du vil ha en egen fane som heter "Smykker", på lik linje med "Håndlaget", "Mote" osv? Bare så jeg vet at jeg forstår deg rett.
Jeg vet ikke om det løser problemet. Dersom du skiller ut en varegruppe fra de andre håndlagede tingene på den måten du foreslår, vil det bli ønsker om å skille ut andre grupper også, og hele inndelingen av Epla blir forvirrende fordi ikke alt som er håndlaget faktisk finnes under den fanen. Saken er vel at de fine, dyre, 100%håndlagde tingene uansett vil "drukne" i andre greier som er relativt billig, lett og raskt å lage.
Selv skulle jeg ønske det var mulig å skille ting som er type hjemmelaget på hobbybasis, fra ting laget av faglærte/kunstnere eller andre som har satset på håndarbeid som fulltidsjobb. Men jeg ser også at det blir for mye arbeid for Epla å holde styr på en slik løsning, de har ikke så mange ansatte - og jeg vil helst ikke at det skal bli mye dyrere å ha Epla-butikk!
Noen som kan komme på en kategori for ting som er litt mere håndlaget enn andre? :-)