Ja... jeg vil at du skal pirke litt... se noe som kunne være bedre... ikke skryte, men pirke ... :o) Jeg ser meg blind og vil gjerne forbedre ting. Pirk i vei!
Ja... jeg vil at du skal pirke litt... se noe som kunne være bedre... ikke skryte, men pirke ... :o) Jeg ser meg blind og vil gjerne forbedre ting. Pirk i vei!
Hei!
Butikken din er kjempefin, men siden du vil at vi skal være pirkete, er jeg det :-) Jeg tror jeg ville valgt å ha ett bilde som hovedbilde, ikke en bildecollage, og heller ha de andre bildene som hovedbilder. Jo flere bilder av produktet jo bedre! Ta bilder fra alle mulige vinkler, zoom inn og zoom ut igjen :-)
Lykke til videre med fin butikk og fine produkter!
Hilsen Vibeke Poppydesign
Også ville jeg hatt med størrelse på det aktuelle produktet i produktteksten. Og kanskje litt mer utfyllende produkttekst?
Produktbildene dine er fine og produktet kommer godt fram. -Men, de er litt grå. Det ser enda bedre ut hvis du greier å få det hvite i bildet til å være helt hvitt. Vanligvis må man bruke et bilderedigeringsprogram for å få det til. Ellers må man ha en lysboks eller lignende til å ta bildene i. Picasa er et program som kan lastes ned fra nettet. Der kan du blant annet gjøre endringer med bildene som å lysne dem. Lykke til!
Takk begge to! Jeg suger det til meg :o))
Når det gjelder bilder så får jeg ikke gode bilder... jaja, kanskje et av 20 blir litt ok kanskje.. om jeg er heldig. Jeg skal legge meg i selen nå og rett og slett bruke speilreflekskamera i stedet for det lille jeg bruker. Det tar fine bilder ellers men det passer ikke til smykkebilder.
Jeg legger dem jo inn i photoshop, men det er jo grenser for hvor godt photoshop kan lage fine bilder av på forhånd dårlige bilder. Og ja, jeg syns de er grå jeg og... men får det liksom ikke til. Er det best å ta i sol? Full sol? Syns liksom sølvet forsvinner da... ? Men her er det kanskje at jeg må ta flere bilder av samme ting, kommer inn og.
Ja, jeg skal ta for meg hvert produkt å skrive mer om det, og lage flere bilder fra flere sider.
Jeg er utrolig takknemmelig for alle tilbakemeldinger om dette, for jeg vil så gjerne at butikken skal bli flott, fristende og rik på info og flotte bilder! :o))
Jeg syntes at bildene blir finest når jeg tar dem utendørs i overskyet vær. Jeg tar aldri bilder i sollys, kontrastene forsvinner bare, og fargene blir rare. Jeg er ikke noen verdensmester på dette området, men det er nå det jeg har funnet ut. :)
Ja! Det er kanskje smart... for jeg syns også fargene blir rare og kontrastene forsvinner! Det må jeg prøve! Tusen takk til deg og! :o)))
Kom på at jeg har jo skrevet Eplatips på bloggen min om produktfotografering. Det er noen tips DER
Jeg er også enig i at det er grenser for hvor gode bilder man klarer å få ut av dårlige, -selv med photoshop. Noen ganger blir bare fargene feil og umulige å få bra. De som driver med små ting som smykker er egentlig heldige, for det skal være mulig å lage seg en lysboks til å ta bildene i. Jeg husker ikke helt hvordan, men det kan sikkert googles.
Takk Unni! Jeg skal se på tipsene og jeg skal google etter en lysboks! :o))
Funnet noe her. Kanskje andre og har lyst til å lage seg en lysboks :o)))
http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article427606.ece
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.