Har jeg for dyre eller for billige varer? Eller er det andre grunner til at jeg ikke selger? Er ikke varene fine nok? Takker for tips.
Har jeg for dyre eller for billige varer? Eller er det andre grunner til at jeg ikke selger? Er ikke varene fine nok? Takker for tips.
Det vi kortlagere sliter med er dem som ødelegger for oss som selger kort til 30 kroner. Her på Epla finnes det masse kort rundt den prisen. Om du titter i de butikkene så ser du at de selger veldig bra. Selger man et kort med konvolutt til 30 kroner så er det ikke rare greiene igjen for jobben. Slik jeg lager mine kort hadde jeg bare hatt røde tall på kontoen.
Du har også en annen ting og det er hvem som fortsatt gir kort. Tror at mange som skal ha kort med i pakken de skal gi ordner det hos bokhandleren mens de haster videre.
Kortene dine er kjempeflotte, så du trenger i hvert fall ikke å være redd for at de ikke er fine nok!
Prisene er også helt greie, de fleste jeg vet om tar rundt 50 kr for et kort, tror det er det som er mest vanlig.. men enkelte selger dem dyrere også - 80-100 kr.
Men akkurat kort er vel ikke det man tjener mest penger på.. og i forhold til tiden man bruker så er det ikke så mange kroner man sitter igjen med. For hvis man skal gå ut fra timepris så ville jo kortet kostet flere hundre kroner. Papir og pynt er også kjempedyrt.. men det er ikke så lett å få solgt håndlagde kort til en pris som rettferdiggjør utgifter til materiell og timepris. Så du må i hvert fall ikke finne på å sette ned prisene dine!
Forressten så er det vel fortsatt labert salg for de fleste her inne, sånn har det vært en stund nå. Vi får håpe det tar seg opp igjen snart.. så det er bare å stå på videre! :)
Jeg må innrømme at jeg ikke hadde sett på kortene dine før. Nå har jeg gjordt det og kjøpt et nydelig kort. Det skal rammes inn og gis til mitt snart fødte barnebarn. Som du nok skjønner - jeg synes kortene dine er nydelige og kommer nok tilbake. Skulle gjerne hatt et til i samme stil til en annen liten tass.
Noe annet som kan være verdt å merke seg, er at massiv relansering av gamle produkter (10-20 ganger daglig) faktisk kan skape irritasjon snarere enn salg her på Epla.
Ups. Var det meg du mente nå ?? Har akkurat relansert to gamle produkter da jeg endelig har klart å få brukbare bilder. Relanserer ellers heller sjelden.
Kim: Nei, overhodet ikke. Det var et svar til trådstarter - og egentlig et velment råd. :)
Takk for tipsene. Relanserer ikke massivt. Det er riktig at jeg fornyet masse en gang for noen mnd tilbake, men litt i gangen er jo lovlig det. Ellers takk for rådene :)Kim: Velkommen tilbake! :)
Flere med gode tips?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.