Da jeg har fått beskjed fra Epla om at jeg ikke har enerett på butikknavnet mitt (som jeg har brukt siden 2005 og var først med på Epla), så velger jeg å takke for meg på Epla. Det blir helt feil å fortsette å selge her når det finnes butikker med likt navn som i tillegg selger de samme produktene som jeg har i butikken min, og venner som har vert innom denne nye butikken nå når min har vært stengt i det siste i påvente av hva jeg skal gjøre lurer på om jeg har andre som driver butikken for meg for tiden siden det står oppført med annet navn.
Jeg velger å sifra i ny tråd her, da den opprinnelige tråden har forsvunnet - da flere lurte på om det fantes regler på Epla om nye butikker kunne ta eksisterende navn. Det gjør det faktisk ikke, så det er altså mulig.
Jeg oppfordrer nye butikker til å velge et navn som ikke allerede er i bruk, da det kan føles som et overtråkk for andre som allerede har navnet.
Takker for mange hyggelige samtaler og hjelp jeg har fått av dere fine mennesker her inne og ønsker dere lykke til videre. Mvh Maria