En "ekte" cameo. Altså en som er lagd av skjell og ikke av plast. Gjerne en gammel, eller vintage om dere vil;) Noen som selger dette eller har kommet over det her?
En "ekte" cameo. Altså en som er lagd av skjell og ikke av plast. Gjerne en gammel, eller vintage om dere vil;) Noen som selger dette eller har kommet over det her?
De er ikke så vanskelig å få tak i, søk på anikviteter på nett så finner du dem fort.
I tillegg minner jeg om at kaméer og kan lages av stein, og derfor også finnes i andre farger enn de "brunrosa" og "lyseblå" som finnes av skjell. Disse kan være svært vanskelige å få tak i i Norge.
:)
Ja - skal nok få tak i. jeg var ute etter en som er lagd av skjell. Ville sjekke her før jeg kjøper et annet sted:-)
Ohh, det er så fint! Jeg og mamma var i Napoli for noen år siden og da fant vi en bitteliten gullsmed langt over byen ved slottet, som lagde slike. Jeg har en håndlaged en i blåskjell, det er noe av det kjæreste jeg eier! ;)
Heldige du! Det er det beste! Å finne små skatter når man er ute og reiser. Slike ting får en helt egen verdi:-)
Ja, helt sant! Særlig siden den egentlig var nokså dyr og jeg fikk den i gave av mamma. Det betyr mer enn noe annet.
Skjønner godt, de er nydelige.
Jeg har sett flere på markeder, vet ikke om de er ekte eller ikke....
Jeg var så heldig å arve en slik av min bestemor.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.