Hvilke forbedringer ønsker du deg aller mest, for at Epla skal fungere bedre for deg som selger på Epla?
Mine:
- Kunne ordne KATEGORIENE i den rekkefølgen en vil i butikken, for eksempel ved drag and drop. I det minste ville det vert bra å få dem alfabetisk.
- Kunne PRINTE KVITTERING til kunden inne på Epla.
- Å kunne inne på produkter, vise på en egen link hvilke produkter som er " FAVORISERT" uten å måtte bla gjennom 300 produkter.
- Muligheten for å kunne KOMMENTERE rett på en vare.
- Mulighet til å legge inn HYPERLINK til facebookside og blogg i butikkbeskrivelsen. Nå blir det bare tekst, og facebookadressen er LANG :O)
- Muligheten til å relansere KUN 1 gratis hver dag, og thats it.
- Kunne sette butikken INAKTIV uten at den forsvinner, som når en drar på messer og lignende :O)
- At en ved registrering av et produkt, har en egen " boks " hvor en registrerer HOVEDFARGEN på et produkt, og at disse ligger i egen kategori på Epla :D Vanlig søkefunksjon vil aldri bli bra nok til å klare å plukke ut kun blå varer hvis en søker på blå...
- Jeg savner veldig tilbakemelding fra kunder, og synes det kan bli litt mye å maile de for å høre om de er fornøyd.. Hvis Epa fikk eget KARAKTERSYSTEM slik som Etsy, så kunne en følge med der. Da vet en ihvertfall noen ganger om noen er fornøyd :O) Og så verner det både kjøpere og selgere. Det er viktig.
Men jeg synes Epla har gjordt en formidabel jobb til nå. Epla har blitt utrolig flott!!! Og funksjonabiliteten er minst 50% bedre enn i starten. Nå er det liksom bare finpussing, og så blir det jo helt perfekt :D