Hviket Navn menes d sist i kategorier ? Har prøvd ALT,men står bom fast !!
Hviket Navn menes d sist i kategorier ? Har prøvd ALT,men står bom fast !!
hvis du mener "egendefinerte kategorier", er det hva du vil kalle hver kategori med produkter i din egen butikk. Eks: gensere, luer, vesker osv. Husk at du må lagre hver kategori før du går løs på neste. Dette er for å gjøre butikken din oversiktlig og grei for kunder som f.eks. ser etter noe spes., men ikke gidder å scrolle hele butikken din. Veit ikke om du skjønte noe av dette???
Glemte å si at du også må huske på å legge produktene inn i de forskjellige kategoriene også. De kommer ikke dit av seg sjøl.
Åhh ! Tror jeg skjønner!! Får gå løs på ny igjen !! Takk .-))
jeg har vært inne i butikken din og sjekka at du fikk det til. Gratulerer, det gikk jo kjempefint. Glad jeg kunne være til hjelp.
Ja,har styra litt nå på morran! Takk igjen :-)) Kikka på alt d lekre du har! Er fasinert av d naturen gir oss,men ikke så flink å bruke det :-)) Berit
Hei på deg, Berit! Nå har jeg også kikket i butikken din, fine ting du har, mye som skiller seg ut fra andre strikkere her på Epla, bra!
Men det er en ting jeg ville gjort enklere for kundene, og det er mobilveskene... Vet det er mer arbeid å ta bilde av og legge ut en og en veske, men tror sjansen vil øke for at noen klikker og kjøper da! (Uten å måtte spesifisere selv akkurat hvilken veske det er de mener + at du unngår å måtta maile tilbake og si at "den rosa på bildet er solgt".)Jeg er i alle fall mye mer tilbøyelig til å handle hvis det bare er å klikke på produktet og sette seg ned å vente på posten :o)
Når et produkt det finnes en av blir solgt, legger bildet seg under "solgte produkter" i butikken din. Der kan også kundene se hva som er solgt hos deg tidligere. Dersom et produkt er oppgitt å finnes i 10 eksemplarer, legger ikke bildet seg under "solgt" før alle 10 er solgt.
jeg støtter det Laila sier om individuelle bilder av hvert produkt. Helt klart lettere å få solgt da. Veldig fine mobilvesker forresten, Berit. Lykke til, og takk for koselige ord fra deg. Vigdis.
Tusen takk Laila og Vigdis!! Er helt overveldet over slik positiv mottakelse på dette forumet-at noen bryr seg!!Skal rydde opp med mobilveskene-og trenger nok en shining på mer -har d bare travelt for tida . Klem til dere :-))
Klem tilbake :o) Og ikke stress! Om du bare får lagt ut ett eller to produkter per dag kan det faktik vise seg å være en fordel for deg, fordi du blir liggende nær forsiden på Epla med dine produkter ofte ;o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.