Denne gangen gir jeg bort et armbånd :o)
Denne gangen gir jeg bort et armbånd :o)
Jeg har prøvd å legge inn kommentar både i din gi-bort og på dine andre innlegg, men det stopper opp hver gang jeg må skrive inn "sikkerhetskoden"..
Uff så dumt! Jeg har problemer jeg og av og til... og har noen ganger gitt opp å få lagt inn en kommentar. Jeg er faktisk ikke fornøyd med bloggen... og vurderer om det er et annet sted som kan fungere bedre.
Jeg har aldri hatt problemer med det på andres blogger. Kun når jeg skal skrive hos deg at det stopper opp. Men vet andre har hatt en del problemer med det ja. Ordner seg forhåpentligvis snart.:)
Hva med å droppe hele sikkerhetskoden? Du kan fjerne det i blogg-innstillingene. Jeg syns den bare er noe tull, og irriterende (kanskje såfremt man ikke er en ekstremt besøkt blogg som har store problemer med spam).
Jeg har hatt blogg uten sikkerhetskode lenge, uten noe tull med det :)
Da tror jeg at jeg har klart å fjerne disse kodegreiene! Takk for tips! :o))
Noen få dager igjen ;o))
Og vinneren ble Turid Bylund Design. Og hun lager de vakreste smykker selv! :o)) http://epla.no/shops/turidbylunddesign/
Gratulerer til deg heldige vinneren! :)
Ja, det var en veldig koselig overraskelse! :) Gleder meg masse til å få mitt vakre armbånd! Tusen takk på forhånd! God sommer! :) Klem fra meg!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.