For en stund siden laget jeg et nytt produkt til butikken min, tegnet mønster selv og sjekket på forhånd at dette var noe som ingen hadde laget før meg. Brukte søkefunksjonen på Epla, og det fantes ingen lignende produkter fra før av. De fleste produktene i min butikk er jo sånne ting som "alle" lager (men jeg lager jo mine egne mønster) så derfor var jeg jo litt stolt over å ha funnet på noe helt nytt som ikke fantes på Epla fra før.
Og så oppdager jeg at noen har lagt ut samme produkt, bare kort tid etter at jeg la ut de første jeg hadde laget.. og de var ganske like mine.
Som sagt så er jo de aller fleste tingene mine ganske vanlige ting som det er tusenvis av på Epla og overalt, så om noen lager en lommebok eller noe som er lik en av mine så tenker jeg ikke over det i det hele tatt, men dette er en ganske spesiell ting som jeg ikke har sett noen andre steder.
Det som er det aller verste med dette er at det er veldig fort gjort at folk tror at det er JEG som har hermet. Fryktelig irriterende - når jeg for en gangs skyld hadde klart å lage noe unikt.
Det er vel ikke så mye jeg kan gjøre med dette uansett, men vet ikke helt om jeg bare skal la det ligge, eller sende en melding til denne personen (som oppgir å ha laget sine produkter kun etter eget hode..!?)
Måtte bare få ut litt frustrasjon..