Hahaha, Samler! (Antikke, kanskje, til og med?) Ikke håndlaget på Mote blir jo bare riktig etter mitt syn :o)
Hahaha, Samler! (Antikke, kanskje, til og med?) Ikke håndlaget på Mote blir jo bare riktig etter mitt syn :o)
Halloen.Jeg har en retroveske på min side av hjemmelaget.Må jeg opprette en ny butikk for å vise den?tenkte noen hadde interesse for den men synes det er litt dumt å lage en ny butikk kun for det ene produktet,eller hva sier dere.
Neida, du behøver slett ikke opprette en ny butikk for å vise den, men legg den heller i riktig kategori :o) Når du velger "legg til nytt produkt" er det første du skal gjøre å huke av for hvilken avdeling produktet skal ligge i, da kan du huke av under f.eks "mote" selv om din butikk hovedsaklig har håndlaget!
Ok,da skal jeg gjøre det. Tusen takk for hjelpa.
:o)
Hei igjen, var en raskt tur innom her og så at navnet mitt var nevnt flere steder, så da må jeg bare slenge inn noen flere kommentarer=)
Nei, det jeg har til salgs er ikke håndlaget såpe, men litt av overskuddslageret fra da jeg drev butikk med eget lokale. Altså er det ikke brukte ting, som en her antydet. Og det skal heller ikke legges under håndlaget.
Hvis ikke velværeprodukter med det det innebærer ikke passer under kategorien velværeprodukter, hva passer der da? Og når de som driver epla har laget disse kategoriene, og det er ok for dem, bør det ikke da være ok for andre?
Hei Elisabeth. Du var vel den enste som selger noe av "det jeg reagerte" på. Så da er det greit å henvende seg til deg :) Jeg skjønner at du har lagt det i den kategorien, for egentlig passer det ikke inn noen steder. Derfor savner jeg mest en kategori til, som kunne het diverse eller noe lignende???
Jeg er jo i grunnen helt enig, og skjønner at diskusjonen har oppstått=)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.