Takk for masse flotte tilbakemeldinger. Da prøver jeg meg med litt utebilder nå i sommer. Til høsten er det ikke sikkert modellene mine er så villig til å stå ute. (de er jo ikke profesjonelle modeller, men søte jenter som synes det er litt gøy å stå forran kamera;)
Mette: Skjønner hva du mener. Derfor prøver jeg å ikke få dem til å posere for mye, men plaggene kommer litt bedre frem når man står i en "pose" en hvis man står slik man kanskje ville stått til vanlig. Pga det prøver jeg også å bruke modeller i flere størrelser, ikke bare de kjempesmå. Men det er så klart lettere med de som er mindre siden de passer "alle" klærne.
Kristin: Jeg legger alltid ut nærbilder av plaggene, for å vise mønster og eventuelt spesielle, morsomme eller fine detaljer på plagget. Det er bare sjeldent jeg bruker det som "hovedbildet" men mer eller mindre alle plaggene har detaljbilder om man klikker inn på dem. I tillegg prøver jeg å nevnte dette i beskrivelsen :)
Men det tar tid å ta slike bilder, man kan ikke bruke travel samboer;) Jeg må planlegge bildetakningene mine, så det passer for meg og modell og sette av noen timer. For det går fort 2 timer når vi setter i gang.
Tenker også at snø ikke er så "hyggelig" å bruke på bilder nå. Men har tatt de sesongplaggene ut av butikken for tien. Det er kanskje "bedre" å bruke sommerbilder til vinteren også, siden sommer alltid er en hyggelig årstid ;)