Tidligere visningstall blir plutselig redusert med opptil 50 visninger. Er det andre som opplever det samme ?
Tidligere visningstall blir plutselig redusert med opptil 50 visninger. Er det andre som opplever det samme ?
Jøss! Nei, det har jeg ikke lagt merke til. Men hvis det skjer, er det helt klart veldig dumt! Det er jo moro å følge med på hvor populære de ulike produktene er.
Men det har LA merke til for en stund siden var at egne klikk på produktene ble tatt med i antall visninger. Jeg testa dette over en periode, og hver gang jeg klikka ble det lagt til et klikk. Jeg har ikke lagt merke til det i det siste, så forhåpentligvis var det bare en feil som ble retta opp
Oppdaget at det plutselig var blitt færre visninger for noen av produktene hos meg også. Men det gjeldet ikke alle. Litt snodig. Tenkte først at det kanskje hadde noe med dato og gjøre, men det var ikke noe mønster på det heller.
Hm, dette har jeg ikke fulgt så nøye med på - men jeg hadde en episode med et produkt som fikk flere tusen visninger! Ellers har jeg aldri opplevd mer enn kanskje noen hundre visninger på ett produkt. Håper ikke det var reelle tall, da ville jeg fått litt dårlig selvtillit tror jeg (flere tusen visninger og ingen kjøp?!?) :-)
Det samme gjelder for meg, men jeg finner ikke noe system i det. Noen gikk helt i null og andre går gradvis nedover. Heldigvis går det oppover på flere også.... :-)
Hei, jeg fikk mange tusen treff på et spesielt produkt, syntes det var snodig,har ikke funnet noen årsak til dette. Har ikke opplevd at visningstallene har blitt færre.
Jeg har også opplevd at antall visninger plutselig falt - og da sto mange med runde tall som 10, 20 eller 30.
Jeg opplever at mange av mine produkter som er 1 måned gamle går ned til 0. Men ikke alle. Det kan se ut som om det er de produktene jeg har brukt funksjonen "nytt produkt basert på dette" som går ned til 0. Jeg har også opplevd at et produkt minster noen få visninger... uten at jeg forstår hvorfor.
Og hvis jeg klikker inn på et av mine produkter inne på butikken min, registreres det som en visning. Jeg er såpass ny på epla at jeg synes det er artig å følge med på sånne ting ;))
Egne klikk registreres fremdeles hos meg ser jeg, men ikke konsekvent - bare av og til. Uansett ser det ut til at visningstallet bare øker med én visning, selv om jeg trykker flere ganger. Det blir litt misvisende visningstall når egne klikk teller med.
Jeg er en av de gamle traverne på Epla, men jeg synes fremdeles det er artig å følge med på sånne ting :)
Takk for mange svar. Kjenner igjen hva hver av dere skriver. Jeg liker også å følge med på hva potensielle kjøpere er interesser i, men da er ikke visningstallene alltid den riktige indikatoren på dette.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.