Lurer bare på om det er dårlig med salget over hele linja?eller er det noe galt med min butikk,for høye priser osv.Glad for tilbakemeldinger.
Lurer bare på om det er dårlig med salget over hele linja?eller er det noe galt med min butikk,for høye priser osv.Glad for tilbakemeldinger.
Du er nok ikke den eneste nei.. Det er en annen tråd om dette her på forumet - der er det mange som har hatt dårlig salg i det siste. Så det er nok generelt stille og rolig her for tiden.. Vi får håpe det tar seg opp igjen snart:)
Det er ingenting i veien med butikken din, det er bare tregt for tida! :)
Hos meg har det også vært musestille..... siden før påske faktisk. I dag, plutselig, fikk jeg 2 salg! Så jeg håper våren bringer kjøpelyst, skattepenger og godt salg til oss alle! :)
Hos meg har det vært helt stille lenge, nesten en måned tror jeg. Plutselig for et par dager siden fikk jeg 6 salg på en dag. Så jeg lurte på om det var kommet lønning eller noe... ;)
Har vært stille hos meg også siden tidlig i april, men fikk 2 bestillinger i går, så håper lønninger, skattepenger og feriepenger blir brukt på kjøp i butikkene våres:-))
Hei, jeg synes det har vært stille lenge, det kommer inn en og annen bestilling, men jeg ønsker selvfølgelig å selge mer. Jeg har også lurt på om det er noe galt med produktene mine, så nå prøver jeg å skjerpe den kreative sansen min litt ekstra, og håper inderlig på bedre tider.
Lurer på... er det flere som har hatt problemer med sidene til epla de siste ukene, da..? Det har nemlig jeg, og hvis opplevelsen til kundene er slik også, så skjønner jeg godt at de ikke har tålmodighet til å handle... Stadig vekk henger sider seg opp, for eksempel når jeg ser på nyheter og skal til neste side. Ender med at jeg gir opp ventingen og klikker meg inn på Dagbladet en stund. Når jeg taster inn epla igjen får jeg den dødsforargelige beskjeden, "siden kan ikke vises, blablabla". Ny runde på Dagbladet noen minutter, og så kommer jeg kanskje inn på epla på normalt vis. Dette skjedde også når jeg hadde lagt noe i handlekurven for noen dager siden, opphengt når jeg ville gå til betaling. Det tok meg 20 minutter å kjøpe en pose med knapper!!! SÅ tålmodige er jeg ikke sikker på at alle våre kunder er..?? Problemet oppstår kun på sidene til epla, og har pågått noen uker, og siden så mange melder om dårligere salg...lurer på om andre opplever det samme? (Kom på at jeg skulle spørre om dette nå, fordi jeg leser stadig Dagbladet innimellom her mens jeg prøver å legge ut nye varer...)
Hei, Laila.
Jeg har også store problemer med Epla-sidene. Som du sier, sider henger seg opp hele tiden, og problemet har pågått i flere uker. Det skjer uansett om jeg bruker PC eller Ipad, så problemet må ligge hos Epla.
Akkurat... fryktelig synd for oss dersom kunder opplever slikt, da! Jeg forsvinner i alle fall fort ut av en butikk når slikt skjer. Tenker at jeg kan "ta det en annen gang" - men så glemmer jeg det bort ganske fort..
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.