Jeg hadde annonse ute i en uke. Merket ikke noen forskjell på salget jeg heller...
Jeg hadde annonse ute i en uke. Merket ikke noen forskjell på salget jeg heller...
Nei, det var det jeg var redd for. Jeg har hatt min ute nå i 3-4 dager, og har ikke merket noen større pågang av den grunn. Hvis da prisen på dette går opp er det ikke sikkert det vil lønne seg annet enn i høysesongen (høsten)
Hei alle gode glade! Jeg hadde også min butikk på forsiden i en hel uke for 199,- Jeg fikk et par salg i løpet av denne uken og det er mer enn jeg har hatt de siste ukene som har vært spesielt stille. Jeg så imidlertidig stor respons i forhold til klikk, flere ting på ønskelisten og flere som har trykket meg som favoritt. Dette er elementer man ikke kan måle umiddelbar suksess på, så det er vanskelig å si, men jeg tenker at det er stor sjanse for at dette ender opp i salg en gang senere. Jeg opplever samme som flere her nå, at det er veldig stille på Epla om dagen. Jeg ser jo at det blir flere og flere butikker som tilbyr samme varer, slik blir det jo også mer konkurranse på de samme produktene, og det krever litt tålmodighet å søke frem favoritt skattene. Jeg syns uansett Epla er et utrolig hyggelig sted å være! Ha en fin dag alle sammen! Smil fra Janne
Jeg har nå hatt annonsen i en uke, og merket ikke mer pågang på salg. Jeg merket flere klikk, men de som legger i ønskeliste har jeg for lengst sluttet å anta vil bli handlet av den som har den på sin ønskeliste. Jeg tror heller produktet da vil bli brukt enten på forsiden, eller noens favoritter, og som nevnt før setter jeg utrolig stor pris på det :o) Min beste salgsmåned så langt i år er faktisk april, men denne måneden har det vært veldig stille, det til tross for annonse på forsiden. Håper prisen blir satt etter sesong, for noen ganger er det mer verdifullt enn andre å ha en uke på fremsiden!
Så langt ble plutselig mai min beste salgsmåned. Med kun et salg i april hvor jeg hadde en annonse ute. Men om det var at jeg fikk noen flere klikk og at noen la til favoritter for så å kjøpe når de fikk lønning vet jeg ikke...
Jeg har ikke hatt noe særlig større pågang etter at jeg hadde annonse på forsiden.. Men så har det generelt vært veldig stille her inne i det siste. Jeg har hatt ganske jevnt salg helt siden jeg startet butikken, og har solgt i gjennomsnitt 40 produkter i måned.. men den siste måneden har det vært under halvparten - så vi får håpe det tar seg opp igjen snart:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.