Det er flere som har hatt annonse på forsiden, nå har også jeg det. Er det noen av dere som har hatt annonse der som merket noen ekstra pågang?
Jeg ser at flere produkter har blitt vist litt ekstra, men har noen fått noen kunder av dette?
Det er flere som har hatt annonse på forsiden, nå har også jeg det. Er det noen av dere som har hatt annonse der som merket noen ekstra pågang?
Jeg ser at flere produkter har blitt vist litt ekstra, men har noen fått noen kunder av dette?
Jeg har bare hatt annonse i 2 dager, så det er kanskje litt tidlig å se en eventuell effekt, men så langt har jeg ikke fått noen kunder av det, nei.
Som mange har sagt, så er det generelt litt stille på Epla nå. Kanskje en annonse i juni, etter at feriepengene har kommet (som Mirjam H forhåpningsfullt påpeker :), hadde vært mer å satse på.
Jeg merket ikke noe særlig større pågang av dette :)
Annonse?
Så langt hadde jeg min beste måned i april, så jeg er spent på hvordan denne mnd ender opp :o) Jeg ser som sagt at jeg har flere treff på hvert produkt, men vet ikke om det er tiden som gjør det eller annonsen :o)
Jeg har hatt en del flere treff, men ikke noe salg.
Jeg har har hatt annonse en uke, men merket ingen forskjell på salget :)
Jeg har også hatt annonse en uke nå og har heller ikke merket noe forskjell på salget...
Ikke prøvd annonsen enda. Men jeg var så heldig å ha et produkt i eplas forrige nyhetsbrev på e-post, sendt ut kl 11:28. Det produktet ble solgt kl 11:39, så det kaller jeg effektivt :-D
Post gjerne her om en stund når dere har prøvd ut annonseringa litt lenger, jeg er nysgjerrig.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.