Det skal være vårmarked (ute) på Halmstad i Rygge 14 mai. Ta kontakt med Trine Thorvaldsen 69261101 eller mail blomstersmia@online.no
Det skal være vårmarked (ute) på Halmstad i Rygge 14 mai. Ta kontakt med Trine Thorvaldsen 69261101 eller mail blomstersmia@online.no
hei, fortell litt mer om dette er du snill :-) Er det en årlig begivenhet? og hvordan foregår det? mvh bente
Nå har jeg sendt mail med spørsmål. Tusen takk for tipset :o)
Hei. Jeg vet ikke så mye, men det er Halmstad sentrumsforening (eller noe i den dur) som arrangerer marked et par ganger i året. Jeg vet at det er utendørs, på en parkeringsplass i Halmstad sentrum, foran et butikkbygg (post, apotek, gatekjøkken, bokhandel mm). Jeg vet ikke om det er mye besøkt eller hvilke utstillere som pleier å være der, men jeg tenkte jeg skulle prøve å delta i alle fall. Tror ikke det koster noe, men er usikker.
Nå har jeg sendt mail og meldt meg på, og det var gratis. Utstyr og alt du trenger må du selv stå for. Blir hyggelig å hilse på deg neste lørdag "Grønn Såpe" Da kan jeg nevne litt mer for deg om førjulsmarked også :o)
Flott :) Vi sees :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.