Har du husket å lagre etter at du huket av offentlig?
Har du husket å lagre etter at du huket av offentlig?
Ja - takk for hjelpen. Nå har jeg skjønt tegninga og listen min er endelig ferdig. Nå gjenstår det å se om jeg klarer å publisere den.
Jaha. Her er jeg igjen. Nå er listen lagret og krysset for åpen. Kan ikke se at den har lagt seg etter de andre forslagene. Hva er det nå som mangler?? Hvis noen tror at jeg er litt tett nå så har de antagelig rett - men jeg er god på å feriere og bake pizza.
Ja, jeg har lagret og den står som åpen.. Noen andre ideer om hva som kan være galt?
Kan det vere fordi de har kopiert linken mens de er inne i rediger liste og ikkje under vis liste? Ser at nokon har lagt ut liste der det står "admin" inne i linken og då har ikkje lista opna seg/komme fram. Når eg fjernar adm inne i linken har eg fått fram lista.
Kathrin - du har nok det samme problemet som jeg hadde. Heldigvis så fikk jeg et(sjeldent) glimt av lyset og det jeg gjorde var å åpne listen min - gå opp i adressefeltet øverst på siden (http osv.) høyreklikk her og klikk copy. Så går du inn på konkurransebloggen og til det nederste åpne feltet hvor du skal paste inn denne adressen. Lykke til
ND? Hvordan fikk du logoen inn? Jeg har tittet og tittet rundt, men finner ikke ut av det.
Tror det har med gmail kontoen min å gjøre,jeg har profilbilde. Bildet kommer automatisk opp når jeg skriver gmailadressen min i kommentarer.
Hvor er det mulig å se disse listene? :)
Kos deg! Har er det masse fint :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.