Jeg har lyst til å lage en vårliste. Kan dette med cut og paste men hvordan går jeg ellers frem? Er det ikke mulig å lage en liste hvor jeg faktisk ser bildene jeg vil legge ut?? Kan noen ta frem "teskjea" og hjelpe meg.
Jeg har lyst til å lage en vårliste. Kan dette med cut og paste men hvordan går jeg ellers frem? Er det ikke mulig å lage en liste hvor jeg faktisk ser bildene jeg vil legge ut?? Kan noen ta frem "teskjea" og hjelpe meg.
Hvor er det du vil lage denne listen? på Epla? Hvis det er Epla sin liste du vil bruke så kopierer du adressen til tingen du vil ha i listen din og legger det inn der det står "legg til produkt"
Ja det har jeg gjordt, men vhrodan kan jeg faktisk se listen i bilder før jeg publiserer den. Det hadde vært fint å gå igjennom den for å få se at bildene faktisk harmonerer med hverandre.
Rettelse - de hadde jeg ikke gjort. jeg har lagt de der det står ingress da jeg ikke får de ned i det andre feltet. Tror teskjea er for liten - kanskje du må ta frem ei sleiv for at jeg skal forstå.
Hehehe, men du fikk det til nå da? ;)
Kim, du må kopiere URLen (altså "adressen") til produktet du skal ha i listen, og deretter legge det inn der det står "legg til produkt". Husk å trykke på "Legg til" når du har kopiert inn produktet, ellers vil ikke bildet vises i feltet. Jeg vet ikke om det var godt nok forklart. Si fra hvis det fortsatt er noe uklart.
Hei:)
Etter at du har skrevet navn på listen din og slikt, så må du lagre den før du kan legge til bilder. Husker jeg sleit litt med å finne ut det i begynnelsen.:)
Tusen takk for alle svar. Nå har er jeg godt igang med listen min. Jeg tør nesten ikke si det - men nå sliter jeg med å fjerne to bilder jeg ikke vil ha med. Har dere fremdeles grøtsleiva??
Hvis du fører musepekeren opp i høyre hjørne av bildet vil du se et rødt x. Trykk på det, og bildet forsvinner.
Jeg har også et spørsmål i forbindelse med vårliste. Jeg har lagt ut link til min vårliste på eplabloggen, men når man klikker på den må man logge seg inn for å se den. Min profil er offentlig og listen er offentlig. Er det noe mer jeg må huke av?
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.