Hei! Jeg skal flytte tilbake til Norge i januar, og lurer i den forbindelse på om noen kan anbefale en nettside eller et trykkeri for trykk av kort osv. i Norge?
Kjempefint om noen har erfaringer å dele!
Takk :)
Hei! Jeg skal flytte tilbake til Norge i januar, og lurer i den forbindelse på om noen kan anbefale en nettside eller et trykkeri for trykk av kort osv. i Norge?
Kjempefint om noen har erfaringer å dele!
Takk :)
Jeg har vært fornøyd med vistaprint.no. De har en del fine og billige kort, og andre profilerinigsting. Tror det er mange eplaere som bestiller derfra.
Takk! Jeg har brukt Vistaprint.co.uk litt, men var ikke klar over at de hadde en norsk del også. Det kan være et godt alternativ.
Jeg har ikke alltid vært like fornøyd med kvaliteten der, så tar gjerne imot flere tips eller andres erfaring med Vistaprint.no?
Takk!
Vistaprint.no er vel bare den norske versjonen av nettsiden - varene sendes fremdeles fra utlandet, så det må beregnes toll og gebyrer i tillegg til en høy porto. Synes også de har lett for å sende fra seg ting uten å sjekke at de har riktig farge f eks. I tillegg tror jeg ikke jeg har vært borti noen mer irriterende bestillingsprosess enn på nettsidene deres. Men når det er sagt, så har jeg ikke klart å finne noe annet som er noe i nærheten av like billig heller... :-)
optimalprint.no har laget mine. betalte 250 kr for 250 kort med tosidig trykk ensidig er billigere
de ser bra ut, men mer kontrast og mørkere i fargen enn gjengitt på skjermen ved bestilling, og overflaten er litt skjør og blir fort "ripete"
Bestilte en gang på vistaprint også. var gratis men måtte betale porto. så det ble litt likevel...
Og så har du MOO da. http://uk.moo.com/en/ De har blitt populære på visittkort, så tenkte å prøve de neste gang.
Alternativt kan man lage seg et personlig stempel, og lage visittkort selv :O)
Lykke til :O)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.