Jeg ser at andre har sånne fine, fargesorterte butikker; er de så disiplinerte at de bare legger ut ting i én farge i en peroide, eller har de noe hemmelig triks for å kunne sortere produktene i butikken?
Jeg ser at andre har sånne fine, fargesorterte butikker; er de så disiplinerte at de bare legger ut ting i én farge i en peroide, eller har de noe hemmelig triks for å kunne sortere produktene i butikken?
Du bare går inn på mine produkter (altså dine produkter). Øverst ser du "sortere mine produkter" (eller noe lignende).Klikk deg inn der, og så kan du dra alle produkter dit du vil. Lett som bare det. Hold musepeker'n nede og dra i vei.
Når du er inne på siden din, der du kan legge til nye produkter, under den "knappen" er det en annen "knapp". Sorterknappen, klikk på den du :) Da skyver du produktene dine akkurat der du vil ha dem.
Å, har den knappen vært der hele tida? Det var jo veldig enkelt, tusen takk makeriets håndlagde og Silje! Nå ble butikken min så fin, atte.
he, he, ja ikke alltid lett å se det som er rett foran øynene. men bare hyggelig å kunne være til hjelp. Lykke til med "flyttinga"
Nå måtte jeg jo bare ta en titt på butikken din, da vet du, siden den ble så fin, atte..! Elsker produktbeskrivelsene dine, fortsett sånn, er du snill! :o)
Dette har ikke jeg heller fått med meg før nå. Men så kjekt :)
Nå har jeg også ryddet i butikken min, kjekk funksjon det der, blir mer oversiktlig.
Takk, Laila! jeg prover, men det er lit inspirasjonsavhengig.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.