Det er sikkert allerede en tåd om dette. Men jeg lurer på om dere vet om noen gode fotobutikker til forstørrelsen? Jeg har ikke printet ut så mange av bildnee mine, men har noen jeg vil ha som forstørrelse. Hvem anbefaler dere å bruke?
Det er sikkert allerede en tåd om dette. Men jeg lurer på om dere vet om noen gode fotobutikker til forstørrelsen? Jeg har ikke printet ut så mange av bildnee mine, men har noen jeg vil ha som forstørrelse. Hvem anbefaler dere å bruke?
Vel, nå er jeg kanskje ikke den rette å svare på dette siden jeg jobber på kundeservice i Japan Photo...
Men det er veldig bra fremkalling, og billig. Ikke nok med det, men vi har også 100% fornøydgaranti.
Da er det jo uansett verdt å prøve ut, for blir du skikkelig misfornøyd har det kun kostet deg litt tid helt til slutt :o)
Jeg er kjempefornøyd med eurofoto, har bestilt endel fra dem både store forstørrelser og vanelige små bilder, kvaliteten er kjempefin:)
Eurofoto er også veldig bra :o)
Takk takk, kan jo prøve ut noen her og noen der for å se hva jeg synes blir best :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.