Endelig er det tid for avstemning på Håndlaga 2011, eg ser fleire navn frå Epla blant finalistane. Kom kom kom og stem stem stem!
Endelig er det tid for avstemning på Håndlaga 2011, eg ser fleire navn frå Epla blant finalistane. Kom kom kom og stem stem stem!
Jeg har først i kveld fått med meg at dette er en konkurranse og ikke et marked... ler
Så overraskelsen var stor da jeg ble tipset om at et av mine macro-bilder er valgt ut av juryen! Og gleden desto større! yey
Jeg har vært inne og kikka og stemt i alle kategorier nå, og det er utrolig mye flott der ute, altså! Så flinke folk!! =)
Gratulerer til alle de nominerte og utvalgte bidrag! =)
Gurimalla så stas å være i finalen - i to kategorier! Jeg tenkte bare på en ting, og det er at på den første siden på bloggen kommer boksen man stemmer i opp av seg selv, uten å måtte klikke inn på innleggene i hver kategori. Jeg bare scrolla nedover og stemte i vei, mens når jeg trykket på eldre innlegg for å lese om de siste kategoriene måtte jeg trykke for å lese innleggene for å få stemt. Går det an å gjøre noe med det? Eller er det bare jeg som ikke har skjønt greia?
Gratulerer og lykke til alle som er valg ut. Har vært og lagt igjen noen "vote" jeg også :o)
Elise - takk for tipset, ag veit ikkje kvifor det blir sånn. No har eg økt opp antall innlegg som skal visast på førstesida men det har ingen effekt ser det ut til. Eg skal undersøke meir. Men om ein klikkar på knappane i ventremargen så kjem stemmeboksen opp i innlegget i det minste.
Gratulerer til alle finalistene ! Nå har jeg vært inne og stemt på mine favoritter.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.