Jeg kunne godt tenke meg en ny kategori under "Bøker og papir". En kategori for esker og skrin. Når esker og skrin ligger blandet med masse kort så er det vanskelig å finne frem til akkurat det om det er slike ting man er ute etter.
Jeg kunne godt tenke meg en ny kategori under "Bøker og papir". En kategori for esker og skrin. Når esker og skrin ligger blandet med masse kort så er det vanskelig å finne frem til akkurat det om det er slike ting man er ute etter.
Ja, det er jeg helt ening i! Syns det er utrolig vanskelig å få plassert alt det andre jeg lager i kort i rette kategorier, for hvor legger man egentlig en bryllupskake i papir? En te-dispenser?
Det er jo hverken kort eller scrappbooking...
Bryllupskaken din er perfekt for kategorien "bryllup" som du finner helt nederst ved å klikke på "feiring". Dette er jo laget av papir, og viktig å kunne legge den i "et eller annet" i kategorien "Bøker og papir". Slik det er i dag så blir kaken din liggende blant masse kort, og kort er det jo hvert fall ikke :)
Takk Silje, nå har jeg rette opp i den :o)
Har fortsatt en del annet jeg lager i papir som trenger en mer passende kategori.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.