Jeg savner å kunne laste ned mine salg som et CSV-dokument med dato, produkt, pris, navn, adresse og epostadresse til kjøperen osv.
Dette ville hjelpe veldig med både regnskap og egen statistikk. :)
Jeg savner å kunne laste ned mine salg som et CSV-dokument med dato, produkt, pris, navn, adresse og epostadresse til kjøperen osv.
Dette ville hjelpe veldig med både regnskap og egen statistikk. :)
Jeg savner også en sånn funksjon! Og så hadde det vært greit med en litt mer detaljert oversikt under "dine salg - der det f.eks er oppgitt totalsum for hver måned.
Enig! Ønsker meg både flere muligheter på epla, samt muligheten til å lage csv-/excel-filer som man kan rote med selv. Ville hjelpe enormt!
Innlegget er slettet etter ønske fra bruker.
Ja, det ville vært helt fantastisk! -Og det hadde vært fint å kunne sortere etter måned.
En annen ting jeg ønsker meg, er å kunne se ordrehistorikk på kundene mine. Har han/hun handlet hos meg før? Jeg husker stort sett navnet og synes det er viktig å kunne vise at jeg kjenner igjen kunden. Men etter hvert som det blir flere kunder, er jeg redd for å glemme det. Og det tar lang tid å scrolle gjennom alle salgene.
Enig med Unni :) En enkel måte å se om en kunde har handlet hos meg tidligere ville vært veldig bra.
Unni og Marianne: jeg arkiverer all mail og bruker søkefunksjonen i gmail for å sjekke ut navn jeg syns jeg kjenner igjen, og det fungerer ok. Ikke idiotsikkert, men i mangel/påvente av noe bedre... :-)
Jeg gjør dette på en enkel og grei måte, som iallfall funker finfint for meg: Jeg har ei salgsmappe på desktop der jeg legger en kopi av bildet/smykket jeg har solgt. Jeg forandrer bildetittel til navnet på kjøper + pris. Bildene sorteres på navn, så hvis "Kari Hansen" har kjøpt noe av meg før, ser jeg det med en gang - og ikke minst hva hun kjøpte :)
Jeg ønsker meg det samme som Marianne og Unni! Hadde vært super bra! :o)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.