Ok, her kommer en rett frem tilbakemelding :-)
Det første jeg reagerte på var ring kr 30,- og skinnpennal kr 39,- Men nå er jo jeg en av dem som maser på at hvis folk først skal ha butikk, så syns jeg de bør gå i overskudd. Syns feks 100kr hadde vært en passende pris på et pennal jeg! Tror ikke ekte skinn er den billigste metervaren heller? Selv har jeg hatt pennaler i stoff til 190 og det selges nå fint det.
Syns også det er bedre med litt mer utfyllende produktbestkrivelser. Du tenger ikke ha forkortelser når du bare har én linje med tekst, da virker det litt hakkete og at du egentlig ikke har tid/lyst til å fortelle om det du har laget. Husk at butikk er 50% image og 50% produkter, du må selge inn litt av følelsen kunden skal få ved å handle hos nettopp deg og skaffe seg nettopp en av dine ting. Slik tenker iallefall jeg :-)
Flott at du har gått over produktbildene dine. Jeg vil anbefale hvit bakgrunn på iallefall ett, og ha mer enn ett bilde pr ting. Du har jo ellers en stor og fin butikk, så du får sikkert noen salg snart :-) Andre kanaler som feks facebook er veldig lurt, så bare stå på videre. Lykke til! :-)