Hei på dere! Jeg er helt fersk og har aldri solgt ting på nettet før, bare til venner og bekjente. Jeg trenger litt feedback på om det jeg gjør ser riktig ut. Eller kanskje jeg bare drukner i mengden? Noen som har lyst å gi noen ord?
Hei på dere! Jeg er helt fersk og har aldri solgt ting på nettet før, bare til venner og bekjente. Jeg trenger litt feedback på om det jeg gjør ser riktig ut. Eller kanskje jeg bare drukner i mengden? Noen som har lyst å gi noen ord?
Synes du har gjordt et godt arbeid med butikken din jeg. Fine bilder og grei informasjon om produktene. Langt over gjennomsnittet presentabelt enn andre butikker på Epla! Velkommen hit og lykke til :)
Det eneste er at jeg ville ha ryddet litt i rekkefølgen på produktene. Lagt alle kort ved siden av hverandre for eksempel. Dette gjør du ved å gå inn på din butikk og produkter. Under den blå linken"legg til nytt produkt" står det noe sånt som "sorter produktene på din butikkside". Trykk på den, så kommer du inn i butikken og kan flytte på produkter dit du vil ved "drag and drop" funksjonen ;-)
Alternativt å sortere dem etter farger.
Kjære Epla, når skal vi få muligheten til å redigere og slette innleggene våre. Så innmari irriterende når man må skrive nytt innlegg for alt en glemmer, og når en dummer seg ut med skrivefeil...
Fin fint.
Bare rydd opp i rekkefølgen, og velg ut produktfoto som er i fokus (klare, skarpe). Banneret kunne kanskje fått en litt mer proffesjonell utstråling? :-)
Ingrid: Jeg tenkte litt på det du sier om banneren også....
Hei V. Det du skrev om å sortere produkter --- var fint å få vite. Er ny her. Tusen takk for det tipset :-)
Takk for gode tips! Ble veldig glad!
Hallo på deg, jeg syntes også du har en fin butikk. Fine bilder, jeg tror det er mange som slurver litt med det.
Hei :-) Jeg kan ikke få sagt det mange nok ganger; ha mål på gjenstandene! Folk bruker vanligvis ikke å maile selgeren om mål, og det kan også virke giddaløst å ikke måle opp tingene vi lager. Ofte er det bare en forglemmelse, og det er fort gjort å rette opp. Synes mange av bildene er litt uskarpe. Har du er redigeringsprogram, kan du klare å gjøre noen av bildene skarpere. Det du lager fortjener å få nye eiere. Virkelig flott arbeid ;-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.