Hei, Er det bare meg som synes at mars er treg? Har vært med helt siden Epla startet, og salget har hele tiden vært jevnt og fint. til og med januar/februar som ofte er laber har vært business as usual. Men nå er det plutselig lite som skjer?
Hei, Er det bare meg som synes at mars er treg? Har vært med helt siden Epla startet, og salget har hele tiden vært jevnt og fint. til og med januar/februar som ofte er laber har vært business as usual. Men nå er det plutselig lite som skjer?
Hvis det er noen trøst har det gått utrolig tregt her også denne mnd. Det kan vel ha noe med alle regninger som detter inn nå. Store strømregninger + veiavgift... Håper det tar seg opp snart igjen.
Synes det går litt opp og ned, jeg har hatt mer salg nå i mars enn i hele februar.. og i januar solgte jeg faktisk mer enn i desember.
Men det er jo riktig at de fleste gjerne har mer utgifter på denne tiden av året, så det vil helt sikkert ta seg opp igjen etter hvert:)
Nei, detta er treigt ;;) samme over hele linja trur eg!
Enig, bra i januar, litt tregt i februar og veldig tregt nå i mars.
Tar seg nok opp igjen! Lykke til med salget : )
Godt å høre at det ikke er mine ting det er noe galt med... det satt jeg og trodde.... åpnet butikken midt i februar og ennå ingen salg. Men jeg selger endel til venner og kollegaer og ingen reagerer på pris + synes tingene er fine.... Så jeg satt her og var litt sånn: ???
Det har gått litt opp og ned med salget hos meg også.I januar var salget bra,februar var ganske stille,men nå i mars ser det bra ut igjen.
Tror det gjelder for alle at salget går opp og ned, og det er perioder hvor det er nærmest dødt. Det tar seg alltid opp igjen. I mellomtiden er det lurt å gå gjennom butikken og se om det er noe som kan forbedres, som bedre bilder og beskrivelser etc.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.