Hvorfor vises ikke min butikk,LilleGull, i butikk oversikten? Når jeg søker på L , er den ikke med. mette
Hvorfor vises ikke min butikk,LilleGull, i butikk oversikten? Når jeg søker på L , er den ikke med. mette
Den vises på side 4 under "L"
Ja, ser det nå. Men den burde vel ha ligget på LI.Kan jeg flytte den selv, eller? Mette
Tror nok ikke det. Da ville alle flyttet butikken sin fremst.
Apropo det, syns det er ganske snikete av folk å ha butikknavn med ulike tegn foran bare for å komme øverst. Fiktivt eksempel:
.butikken min.
Haha, blir litt useriøst, og veldig tydelig hva som er formålet!
nei, tegnene ble til kursvi skrift jaja
.%#butikken min#%.
Hehe Ingrid :-) Samtidig er det ikke alt som er helt alfabetisk i oversikten, jeg har lett etter konkrete butikker på riktig sted i henhold til normal alfabetisering, uten å finne. Din er jo f.eks. ikke der den burde være?
Nei du store min! Butikkoversikten er et eneste alfabetisk rot! Noen er sortert etter navn eller butikknavn, mens mange bare popper opp på måfå også! Makan. Enn at det er 17 butikker som heter noe med "hobby" da!
Ser av innlegg og er enig i at at mulig epla har en utfordring her, og nok bør ta den. Det er vanskelig å orientere seg i mylderet. Dessuten er jeg veldig enig med Ingrid R.om litt smågrå salgstriks - eksempelvis blir jeg forvirret når jeg leser navn på nettbutikk som har lagt til gammelt navn+ ordet "IGJEN". Slikt blir det bare rot av.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.