Selger dere noe på epla lenger? Eller er epla "død"?
Selger dere noe på epla lenger? Eller er epla "død"?
Det ble plutselig helt "dødt" ja :( Er det normalt for årstiden? Er det andre som opplever det samme?
Jeg har nylig begynt å bruke Epla! Smykker selger jeg. Ser nye innlegg hver gang jeg er innom :)
Jeg har også nettopp begynt å bruke epla. Skjønner ingen ting av sidevisninger.De står på 0 hver morgen selv om det sto et annet antall dagen før. Skal det være sånn?? Har ikke solgt noen den uka som har gått.
Samme har skjedd med meg Mona! Var nettopp derfor jeg ville se meg om i forumet. Det virker også som om epla har blitt et stille sted. Solgte masse før, men nå kan det gå flere måneder...
Samme her , ingen tittertall og ingen hjerter :( Eller er man heldig så ser man noen tittertall, men de er borte neste gang du er inne. Seertall er jo det som indikerer om vi har for salg et interresant produkt, og litt av "morroa" for oss selgere, så dette bare MÅ fungere! EPLA må ordne opp i dette! Ikke "jobbe med saken" lenger , det kan ikke gå flere uker til nå!
Dette med seertallene er fordi de har lagt om Epla. Dette er en vanlig feil som vi er kjent med her. Det tar litt tid å få alle hjul til å gå riktig når man har byttet server, "flyttet hjem" (som de sendte en mail om for noen uker siden). De er nok på saken, tenker at mailboksen har glødet. Litt is i magen så er nok seertallene riktige igjen. God vår!
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.