Hei. Jeg er ny her, men bare lurte på om det er noen måter å legge inn VIPPS som betalingsløsning? :-)
Hei. Jeg er ny her, men bare lurte på om det er noen måter å legge inn VIPPS som betalingsløsning? :-)
Hei! Det er ingen egen løsning for det, men du kan tilby privat oppgjør og skrive i teksten i butikken din at kundene kan benytte det valget hvis de vil betale med vipps :)
Hvordan starter man epla butikk trykker på start butikk legger inn navn på butikk nettadresse og foretrukket avdeling trykker på registrer. Ene plassen står det neste men det er bare side 1 av 1 så da ligger bare opplysningene der og jeg kommer ikke videre. Hvordan gjorde dere når dere startet butikk ??kundeservice de svarer ikke. Har fått opp butikk bilde osv før men våget ikke å starte opp usikker på det med frakt osv men nå kommer en ingen vei. Håper noen kan svare meg på dette med vennlig hilsen Hilde Knarvik
Hei Hilde. Det er lenge siden jeg åpnet butikken, så jeg husker ikke akkurat hvordan jeg registrerte meg. Kanskje noen andre husker? Når det gjelder priser på frakt osv, kan du kanskje ta en titt på butikkene til noen som selger lignende produkter. Hva de tar i frakt? Eller slå opp på posten.no
Det er ikke så farlig å starte opp butikken. Det meste går seg til etter hvert.
lykke til!
Unni
Hei Hilde. Det var rart. Jeg mener å huske at jeg kun trykket 'neste', men husker ikke hva som kom opp etterpå. Kanskje det har vært noe feil på sidene? Har du prøvd idag?
Mvh. Marianne
Hei takk for svar ja jeg har prøvd i dag og en hau med ganger det skjer ingenting som helst når en trykker neste siden det er 1 av 1 side. Det man skriver ligger der navn på butikk nett adresse og hvilken gruppe en liker best samler mote osv. Jeg har tatt kontakt med epla kundeservice men der er det umulig å få svar der står det at de har det så travelt at det kan ta da dage vis ja det ser jeg helt elendig. Kunne en av dere bare gå inn på lag butikk på deres side og se hva som skjer og slette det så klart etterpå. Kom inn på rett side når det var den gamle versjonen av epla nå er jo hele siden forandret lettere å finne butikk oversikt det var helt umulig veldig tungvindt før gav opp hele tiden. Vil bare så gjerne starte butikk de kan ikke ha en av en side for da kommer en seg jo ikke videre uansett. Håper inderlig en av dere kan teste det ut hvordan kommer dere kontakt med kundeservice? Fikk kontakt før når de damene hadde det men etter det er det helt umulig. Skal klare porto med å se på posten.no eller snakke med de jeg kjenner veldig godt på post i butikk har jo flere vekter i huset. Men jeg få jo ikke startet på å lage butikk en gang. Bare handler nå men vil få vekk ting slik at jeg kan handle flere ting i epla butikkene. ha en fin dag hilsen Hilde mor
Hei igjen.
Jeg kan ikke gå inn på 'lag butikk' fordi jeg allerede har en, det alternativet forsvinner når man allerede har opprettet butikk. Er du sikker på at du har skrevet alt rett? For hvis det ikke er skrevet rett så kan man automatisk ikke klikke videre. Sjekke at ikke butikknavnet allerede er i bruk og sånn. Rett nettadresse også.
Ang kundeservice - hmm, jeg har prøvd, får kun tilbakemelding om at de skal ta kontakt, men det skjer ikke noe mer. Veldig dårlig, ja.
Hei . Jeg er ny her . Hvordan får jeg bilda rett vei ? Hilsen Eva
Heisann Eva,
Jeg så akkurat innlegget ditt, for og få bildene rett vei MÅ du croppe dem (lage bildene mindre)
Mvh Beathe
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.