Noen som kan si om det er forsinkelser i systemet? Har ei som har kjøpt endel hos meg, men ingenting er registret hos meg?
Noen som kan si om det er forsinkelser i systemet? Har ei som har kjøpt endel hos meg, men ingenting er registret hos meg?
Jeg får heller ikke beskjed ved salg. Får heller ikke melding når folk prøver å kontakte meg.
Det er stort problem nå også for meg som handler på epla. Måtte ta kontakt med kundesevice til slutt etter 10 -post og 0 svar. Når hun tok kontakt rett til selger så kom svar etter timer. Da hadde jeg ventet i mer en måned på svar. Pakken forsvandt i posten men selger laget nytt og har bestilt mer. Har sendt flere til en annen selger uten å få svar prøvd gang på gang mens andre svarer fort så bare det. Flere jeg har handlet hos å ikke fått betalt eller noe siden jeg aldri hører noe hun som jeg purret på og pakken forsvandt der skrev hun på epla at e-postene var kommet som spam. Ser det står at det kan skje med Telenor men det kan tydelig skje med andre siden vi har ikke noe Telenor. Var et styr for noen år siden men så var det veldig bra i lang tid. Nå er det bare styr igjen spent hver gang jeg kjøper noe om jeg hører fra selger. Ha en fin lørdag
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.