Hei! Jeg har ikke fått faktura på over 2 mnd, de ligger ikke tilgjengelig for betaling under "planer og faktura". Er det andre som har dette problemet? Har sendt mail til Epla og ikke fått svar. Mvh Lisa
Hei! Jeg har ikke fått faktura på over 2 mnd, de ligger ikke tilgjengelig for betaling under "planer og faktura". Er det andre som har dette problemet? Har sendt mail til Epla og ikke fått svar. Mvh Lisa
Det samme her.Tror det skjedde noe etter krasjen som epla hadde for en stund siden :-)
Epla la om midt i den viktige julesesongen. Det bød på store utfordringer, og julesesongen amputert. I denne prosessen fikk de også problemer med faktura. Det er nok ingen som har fått den enda, men tror nok at den dukker opp en vakker dag ;)
Vi håper på det; )
Jeg har ikke fått fakturaer siden oktober i fjor, har sendt mail men får ikke noe svar :( Det begynner å hope seg opp og den regningen blir stor og vanskelig å betale hvis de ikke får ut fingeren snart. Krysser fingrene for at det ordner seg ;)
Sendte mail 17.2.Fikk da dette svaret, så da vet vi ihvertfall det. Hei!
Etter feilen med faktura-utsendelsene fra Epla i høst er dessverre ikke alle feil helt rettet opp i enda. Det jobbes med saken og vi håper de riktige fakturaene snart kan sendes ut!
Takk for tålmodigheten!
Vennlig hilsen
Vibeke// Kundeservice, Epla
Jeg har fått samme mail. Synes det hadde vært fint om Epla hadde sendt ut felles info om den tekniske stå (det har jeg etterspurt) Dette er info som bør komme alle til del.
Hei, Ja er helt enig i det, vi burde så absolutt blitt informert!
Denne informasjonen er gitt, den kom i desember da de hadde store serverproblemer. De har ikke klart å fikse problemene enda. Enn så lenge er det bare å vente, faktura kommer garantert straks de har ordnet floken.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.