Hei til alle Epla brukere. mitt navn er Kevin og jeg driver konfeksjon og produksjon av forskjellige varer i Peru. Etter 6 års erfaring med håndtverk, produksjon, salg, eksportering og importering ønsker vi å tilby norske kremmere eller butikk eiere å kunne designe sine egne varer til lave import priser for videre salg i Norge. Jeg vet ikke om det strider imot status quo eller om det anses som negativt og tilby en slik tjeneste her på epla forum, men jeg håper i alle fall ikke det og det er ikke med dårlige intensjoner jeg tilbyr dette. Jeg har tidligere tilbudt slike tjenester via andre nett sider og platformer og har kun mottatt positive tilbakemeldinger og kritikk. Pr i dag har jeg hjulpet i Norge 7 personer å drive egen butikk eller nett butikk og de har alle hatt en bra fortjeneste.
Vi tilbyr all form for konfeksjon, produksjon av sko og sandaler, artikler i skinn, artikler i alpakka og artikler som er organiske / eco friendly (tre, stein, tørket frukt etc).
Vi tilbyr også materialer til import pris hvis en ønsker å lage ting selv men med eksotiske materialer. Bl.a tekstil fra amazonas og forskjellige blandinger alpakka garn er veldig populært.
Vi kan kontaktes pr email: southamerika.import@hotmail.com
Våres FB gruppe er: Sør Amerika Utsalg
Ha eller et godt nytt år alle sammen:) La oss gjøre 2016 til vårt mest produktive år så langt:)