Har oppgitt ny mailadresse men får ikke til å åpne butikk nr2. er det noen som kan hjelpe meg.
Har oppgitt ny mailadresse men får ikke til å åpne butikk nr2. er det noen som kan hjelpe meg.
Heia... du trenger ikke lage ny mailkonto. Du bruker den kontoen du allerede har.
For å finne igjen butikkene dine går du oppe til høyre, og velger Din butikk. Der kommer det rullemeny og du kan velge hvilken butikk du vil jobbe i og legge ut varer, og se salgene fra. lett å rote LITT i begynnelsen, men det går seg til.
Syns det er kjempepraktisk å kunne sortere varer i flere butikker istedet for ei røys!
Lykke til!
Takk for svar men når jeg skal skrive informasjon på registreing av butikk kommer jeg ikke videre.Når jeg skal skrive nettadressen til den nye butikken(som er den samme som butikken)kommer jeg ikke videre.
Da har jeg skrevet mail til epla håper de kan hjelpe meg Men takk igjen :-)
jeg gjorde det nettopp - følg innstruksene der og ikke skriv med tegn, store bokstaver eller full adresse så glir du rett gjennom.
oi da ble det :-) Jeg skrev inn navnet på den nye butikken istedet for den jeg allerede hadde :-) Tuuusen takk :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.