Hei alle sammen!
Jeg er en av de mange her som liker å lage lister. Jeg tror det er en fantastisk vei å bringe noen øyne til våre kreasjoner og gratis reklame hjelper. Noen ganger har jeg hørt klager på at de samme butikkene og de samme produktene blir stadig vist, og jeg tror det er en grunn til det som jeg ønsker å ta opp.
-
Det er veldig vanskelig å finne produkter uten søkeord. Jeg oppfordrer alle til å skrive under beskrivelsen av hvert av produktene noen enkle søkeord som er relevante for eksempel: "pastell, sommer, barn" på den måten, vil det være lettere for alle som lager lister å finne ditt produkt, når produktet passer bra for tema.
-
Muligens det viktigste. Gjør hva du kan for å ha ditt bilde fotografert mot en hvit bakgrunn og sjekk at det passer fint inni den lille rammen du får. Dette gir meg hodepine hele tiden, fordi det er så mange fantastiske produkter, som er ubrukelig for lister fordi de enten er fotografert for mørkt, er ikke dimensjonert riktig eller bakgrunnen er ikke hvit. Problemet med ulik bakgrunn eller mørke bilder er at de skiller seg ut for mye. Enda viktigere, folk som velger lister for “Dagens forelskelser” sjelden plukker lister som ikke har hvit bakgrunn bilder. Jeg har prøvd og disse listene som har en eller to dårlige avbildet produkter blir avvist. Hvis du ikke har en hvit overflate, kjøp en meter eller to av hvitt stoff og bruk det som bakgrunn.
Hvite produkter er vanskeligere å fotografere mot hvitt, men dagens mobilkameraer ikke bare tar sannere farger, men også gir deg muligheten til å bruke filtre og verktøy for å gjøre bildet lysere eller gi den mer eksponering. Jeg vet at ikke alle er flinke med teknologi, men spør et familiemedlem eller en venn til å lære deg hvordan ta bedre bilder. Det er verdt det.
- Sist men ikke minst, være snill mot andre selgere. Ingen er forpliktet til å fremme noen andre, og til slutt, oss som lager lister bruker god tid og ser på produkt etter produkt, noen ganger tar det timer. Hvis vi fokuserer på å gjøre våre produkter bedre og være høflige mot hverandre, kan vi bidra til å gjøre Epla bedre for oss alle.