Anita: Vi kjøper vel til syvende og sist det vi har lyst på uansett, uansett hva det er! :D
Anita: Vi kjøper vel til syvende og sist det vi har lyst på uansett, uansett hva det er! :D
Hehe, så interessant å finne denne tråden nå, etter at jeg har flyttet mesteparten av smykkene mine over til Epla Mote :-)
Jeg lager masse smykker av sølv og krystallperler ("swarovski"-ish). Selv om jeg håndlager det aller meste av sølvdelene, er jeg ikke profesjonell. Jeg bruker i tillegg valset gull (pga stor etterspørsel etter gullfargede produkter), og der bruker jeg mye ferdige deler. Jeg lager også drøssevis av nesten like produkter, i hvert fall så lenge noen kjøper dem. Dessuten er det meste veldig enkelt i stilen, og det SER veldig ut som noe man har sett før (på Glitter eller i en eller annen kles-/motebutikk). Derfor er jeg svært usikker på om de ikke egentlig hører mer hjemme under Mote, og jeg måtte bare teste.
Når det gjelder salg har jeg ikke merket noe særlig forskjell, MEN jeg ser at det blir veldig mye færre treff på hvert produkt under Mote. Til de som måtte være interessert... :-) Men jeg håper det endrer seg etter hvert som Mote-delen av Epla blir mer etablert.
Til en tidligere kommentar: jeg har også bekymret meg for at det kanskje blir litt kaotisk for kunder å finne fram, dersom man legger samme type produkter under både Håndlaget og Mote. Men helt ærlig, så bekymrer jeg meg mer for det Lise sier; jeg liker ikke at virkelige kunstnere ikke blir sett. Så selv om heller ikke jeg har noen ferdig løsning på det problemet, hadde jeg håpet at det ville løse seg, før Epla blir kjent som et slags kjøpesenter hvor man kun finner kjedebutikker... :-)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.