Heia!! Så enig med dere begge :) la oss lage lister der kvalitet er verdsatt før pris!
Heia!! Så enig med dere begge :) la oss lage lister der kvalitet er verdsatt før pris!
Jeg er med på den! Og plutselig, i dag, tikket det inn en ordre på et av mine dyreste armbånd... Første salget på over et år, jeg har vært veldig lite aktiv. Så da er jeg vel igang igjen med litt lister og diverse promotering da... :)
Herlig!
Spennende diskusjon. Jeg hadde butikk på epla for et par år siden, og har nå startet en ny butikk hvor jeg selger amigurumikosedyr/dukker. Det er masse arbeid å lage disse dukkene og kosedyrene. Jeg synes selv at jeg har priset varene mine til en fornuftig pris. Blir kjempeglad for ros og ris :)
Artikkel fra Lofotposten om hvor lang tid det tar å strikke en selbuvott:
http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article7582904.ece
Jeg ble så glad når jeg så den på face i går May! Veldig fint at du deler linken her. Fint å få en ledetråd om hvor prisen på en selbuvott bør ligge ;) Mange her på Epla som burde opp med prisen! Dette gjelder ikke bare selbuvottene, men alle votter med mye mønster. Det tar tid, og noe må man ha igjen for jobben. Dette gjelder også for ullsokker.
Monika: Nydelige ting du har, jeg elsker dem, men jeg blir litt betenkt også. Er dette heklet av deg, er min første tanke. Grunnen til mine tanker er at Epla lasses ned av falske varer fra falske selgere. De kjøper varer på nett, og selger dem her på Epla som håndlaget. Helt sant, mye grums som burde bli ryddet opp i. Jeg har sett så mye, og når jeg ser dine vakre ting, så er de så plettfrie at jeg tenker tanken, men for all del, håper jeg tar feil. Et "underveis bilde" mens de lages hadde feid all tvil av veien ;)
Tusen takk for tilbakemld, Rykken, ante ikke at det jeg laget så så plettfritt ut, men jeg tar det som positiv kritikk, og skal legge ut underveisbilder så det er ingen tvil. Har heklet og strikket siden jeg var 8 år, og siden jeg nå er 47 år så HAR jeg en del års erfaring. Igjen tusen takk for tilbakemelding. Monika
Ta det til deg, mesterlig utført!
Har tatt det til meg, og holder nå på å legge ut de underveisbildene jeg har. Ha en fin dag
På en positiv måte altså med masse smil inkludert
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.