Er det noen andre som har problemer med å legge ut nye produkter ? Jeg har nå prøvd i over et døgn uten å ha lykkes... :-/
Er det noen andre som har problemer med å legge ut nye produkter ? Jeg har nå prøvd i over et døgn uten å ha lykkes... :-/
Jeg har også prøvd å legge ut nye produkter, får beskjed om at det er feil på server.
Det samme får jeg beskjed om..... Ganske frustrerende...
Har fått samme beskjed i flere dager jeg også. Mailet problemet ang dette og reklame som dekker produktlisten min, men får beskjed om at feilen er på min pc........sukk Påpekte at flere har samme problem men...... Noen som har noen gode forslag? Vi kan ikke ha det sånn at problemene benektes!
Samme problem her, har prøvet i 2 dager nå og får ikke lagt ut bilder. Står at problemet har blitt gitt beskjed om via mail og at jeg skal sitte å ta en kaffe så lenge..........har blitt maaange kaffekopper nå :)
Jeg har mailet med Ida siden i går da dette problemet oppsto hos meg, og her er svaret jeg fikk fra henne i dag
** Hei igjen!
Nå har jeg blitt fortalt at dette blir i orden i løpet av de neste par timene. Beklager ulempene.**
Denne mailen ble skrevet kl. 08:11 i dag tidlig (4/6-2014)
Da er det ikke annet enn å vente i håpet om at alt blir bra igjen.
Da venter vi i spenning og håper på det beste Silje :-)
Takk Silje for info, har også sendt de mail idag. Da får vi bare vente i spenning :)
Nå er kl. 11:30 og fortsatt ikke fikset.
Vente, vente, vente......
Hmm....eeeer det virkelig noen som jobber med saken tro. Litt underlig at det skal være så komplisert å rette opp i denne feilen. Det har gått mange timer nå! sukk
Enig med deg Silje, merkelig at det skal ta så lang tid...
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.