Hallo! Jeg begynte med Epla i fjor og i begynnelsen av juni vi hadde en måned lang sommersalg. Jeg lurte på om det var en en gang ting, eller hvis vi har det i år også :)
Hallo! Jeg begynte med Epla i fjor og i begynnelsen av juni vi hadde en måned lang sommersalg. Jeg lurte på om det var en en gang ting, eller hvis vi har det i år også :)
Man har hatt det hvert år, men i år ser det ut til at det ikke blir. Det er mye som skjer på bakrommet som ikke vi ser, og det er nok årsak til at det ikke er blitt sommersalg i år. Om du ser på Eplabloggen så er det skifte i staben til Epla.
Sånn sett er det ikke vits å skrive her i håp om å få ett svar fra Eplasjefene. De har gitt klar tale om at de ikke bruker forumet. Forstå seg på det den som kan.....
Uff! Takk for svar uansett. Jeg håper sjefene bli bedre for å hjelpe oss å selge mer. Sommersalg var en god idé.
Men ingenting hindrer oss i å ha sommersalg i egne butikker. UMULIG nå - man frå ikke lagt ut varer...
Feil med server Oi! Det har oppstått en feil, den er rapportert til administrator via e-post og vil bli reparert innen kort tid. Kos deg med en kopp te mens du venter. Tilbake til forsiden?
Det er sant Lise :) Jeg har tenkt på å ha ting på sommersalg. Det er bare skuffende at det ikke vil bli utlyst som i tidligere år for oss alle. Jeg har sett min butikk være buggy også.
Den feilen er der fremdeles når man forsøker å laste inn bilder på Epla... .. og jeg vil ikke ha TE. Håper ikke dette blir typisk for de nye drifterne....
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.