Noe for kreative Epla-folk i Stavanger og omeng :). Arrangementet anbefales på det varmeste! Kjekke lokaler, herlig stemning & spennende utstillere.
For påmelding ta kontakt med Katrine Lilleland ved Tou Scene.
"Nå utlyses plasser til Sommermarkedet søndag 15 juni. Påmeldingsfrist: innen 19 mai. Svar: vi sender ut svar på hvem som er med innen 21 mai. Påmelding: send med beskrivelse og bilde av produktet ditt!
Info om markedet:
Jeg åpner dørene for innrigg kl. 10.45, dere kommer mellom 10.45 og 11.30, alle må være klar med sine boder til åpning kl. 12.00! (Ps. kommer man senere enn 11.30 mister man bordet.) Ingen kan gå før vi stenger kl. 1600, det skaper en oppbrudds- stemning som er uheldig for alle de andre selgerne. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke ta inn for mange som selger liknende produkter, men litt vil det nok alltid være. Nye påmeldingsrutiner er bla annet for å forbedre dette;)
Det koster 300 kr å være med, dette betales i cafèen selve dagen. Det er veldig viktig at dere gir beskjed i tilfelle dere ikke kan komme, det vil være venteliste på andre som ønsker bordet ditt. Hvis man ikke møter opp/ gir beskjed om at man ikke stiller vil man få tilsendt faktura på avgiften.
Det er nå såpass store bord at det for noen vil være mulig å dele bord og da avgiften.
Dere tar kun med varene, veksel, poser og gode smil, også har jeg bord og stoler.
Ps. Dette er ikke et marked for nips & lopper, men håndlagde ting, kunsthåndtverk, kunst, design, smykker og veldig bra vintage/ second hand klær, sko og møbler. Vi etablerer også i år en egen avdeling for second hand produkter.
Håper på mange spennende påmeldinger, send gjerne denne mailen videre til aktuelle kreative venner og bekjente!!"
Vennlig hilsen Katrine Lilleland Program manager Tou Scene, Stavanger Work phone: 51 530595 Cell phone: 9326 8993 katrine@touscene.com