Jeg har solgt ett smykke som er sendt men kunden har ikke fått noen faktura av epla.. hva gjør jeg med dette?
Jeg har solgt ett smykke som er sendt men kunden har ikke fått noen faktura av epla.. hva gjør jeg med dette?
Hei!
Ser du har postoppkrav og paypal som betalingsalternativer. Har ikke kunden betalt med paypal?
Mener du at kunden ikke har fått en mail med informasjon fra epla som man får når man handler? :-)
Jeg spurte henne om hun hadde fått en mail av dere og dette var svaret jeg fikk: Jo jeg har fått det, men det står ikke noe kontonummer der, jeg bestilte for postoppkrav, men det ble det jo ikke noe av. Jeg må ha kontonr.og sum, smykket + frakt men IKKE oppkrav
Det er du selv som må sende det i oppkrav, ikke Epla. Jeg foretrekker at mine kunder bruker paypal, men de få som vil betale privat oppgjør, sender jeg kontonummer til. Så sender jeg varen når pengene er inne på min konto.
Det er selger som skal sende med evt giro. Ikke epla. Kjøper skal betale til selger, ikke til epla.
Ok.. tusen takk for oppklaring av dette:)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.