Venner og familie har prøvd å finne butikken min på Epla, har søkt på navnet til butikken min, får bare "finner ikke butikken". Har prøvd å søke selv også, uten å lykkes. Er det noe jeg har gjort feil?
Venner og familie har prøvd å finne butikken min på Epla, har søkt på navnet til butikken min, får bare "finner ikke butikken". Har prøvd å søke selv også, uten å lykkes. Er det noe jeg har gjort feil?
Hei! Det går ann å søke etter butikk, men eg tykkjer det er enklare å bruke butikknamn som søkeord under produkta mine. Då dukkar produkt frå butikken opp dersom nokon søker på butikknamn, og då er det berre å klikke på butikken, så kjem den opp.
Takk for tips, skal prøve det!
Skjønner ikke hvordan jeg skal legge til søkeord på produktene mine, jeg..... Trenger visst flere tips...:)
Det er altfor vanskelig å søke etter butikknavn å Epla. Jeg har også fått flere tilbakemeldinger på at folk ikke finner frem. Om man legger inn butikknavnet i søkefeltet øverst på Epla-forsiden, kommer det bare opp et lite, grønt felt med hvit skrift: "Klikk her for å søke etter butikk", som er nærmest usynlig, etter min mening. Synd at dette ikke blir gjort noe med slik at kunder finner frem.
Iris: Du kan bare skrive butikknavnet ditt nederst i produktbeskrivelsen på alle produktene dine. Det har jeg gjort. Da kommer alle butikkens produkter opp når butikknavnet skrives i søkefeltet.
:-)
Jeg som kunde sliter ekstremt med å finne tilbake til butikker. Mange ganger jeg bare gir opp. Det jeg og ikke liker og føler at jeg på en måte blir lurt. Er at det er flere og flere butikker som bruker paypal noe jeg hater og får ikke til å bruke. Så står det på flere butikker at der behøver man ikke å ha paypal kan bruke kredittkort. Men det stemmer bare ikke. Når jeg får opp begge valgene så velger jeg kredittkort. Legger inn alle opplysningene men så kommer det opp paypal så da er jeg like langt. Da gir jeg opp. Har så mange ting jeg ville ha kjøpt her inne som jeg må bare glemme for folk har bare paypal. Har sendt melding til flere om å få konto nr for å betale på konto nr. Noen svarer og gir meg konto nr sitt men maaange tar ikke kontakt i det hele tatt. Noe som er helt elendig når man har butikk. Har flere ting jeg har lagt inn og skal kjøpe men hører ikke et ord fra selger. Nå velger jeg kun de med privat oppgjør eller faktura. Har sendt spørsmål til butikker men får ikke svar i det hele tatt da kjøper ikke jeg varen når jeg ikke får svar da får jeg ikke svar når jeg bruker privat oppgjør heller. Burde vært en selvfølge at man kunne bruke visakort som det går an alle andre plasser på nettet og ikke paypal og når det ikke stemmer det selger skriver at man ikke behøver paypal kan bruke bankkort. Har prøvd flere ganger og det samme skjer hver eneste gang så det burde ikke stått når det ikke stemmer. Har kjøpt masse på epla og hadde kjøpt mye mer hvis folk kunne hatt flere alternativ når det gjelder betaling. Hilsen en ikke så fornøyd Hilde.
Hei Hilde! Du kan fint betale med vanlig visa eller kredittkort via PayPal. Du trenger ikke PayPal konto selv for å benytte denne betalingsordningen. Bare følg innstrukser som står inne på betalingsbildet i PayPal. Der finner du et valg for dem som ikke har PayPal-konto.
Jeg har prøvd det jeg velger kredittkort når man får opp valgene paypal og kredittkort. Legger inn alle opplysningene til kortet men det kommer bare opp siden til paypal. Kommer ikke videre jeg ihvertfall. Aner ikke hvor mange ganger jeg har prøvd å få det til til ingen nytte. Det står så fint at man kan gjøre det på den måten men det hjelper ikke meg noe som helst. Når det ikke fungerer. Da må folk legge ut link eller noe som har butikk for å vise meg at det går an. For jeg får bare opp paypal har kommet flere versjoner har jeg lagt merke til etter at jeg har lagt inn bankkort opplysningene men jeg kommer ingen vei etter det. Da sender jeg melding til selger og hvis ikke den svarer noe som er så langt i fra hver gang da finner jeg en annen å kjøpe likt eller noe lignende eller jeg gir bare opp. Mye jeg virkelig skulle ha kjøpt som jeg ikke får kjøpt. Fatter ikke at folk kan ha flere alternativ når det gjelder betaling. Jeg betaler med en gang jeg får konto nr uansett så det burde ikke være noe problem. Kjøper jeg på nettet så får jeg enten fakturaen på e-post som jeg legger inn med en gang noe jeg må på grunn av alvorlige problemer med å huske eller jeg legger inn visa eller mastercard. Bruker bankid hos dem så skal ha det når det kommer opp. Ser mannen og handler fra inn og utland. Så enkelt og særlig når vi bor på en liten plass og mangler mange butikker. Behøver privat oppgjør så er jeg mer en fornøyd. Så når jeg kjøpte noe på nettet i går så sto det priser over hva det kostet å bruke visa mastercard og paypal. Pay pal var dyrest av alle betalings muligheter. Hadde ikke gjort noe for meg hvis jeg hadde fått det til å bruke det og hatt hode til å bruke det. Men folk på epla virker som mange klager på porto og alt sånt så er det rart at så mange av dere bruker paypal og det er dyreste betalings mulighet. Så en plass så kostet det nærmere 100 kr og bruke bankkort. Hadde vært så greit med privat oppgjør. Hadde handlet ihvertfall 40 % mer. For ser når jeg ikke får det til og sender melding til selger og ikke får svar så hjelper ikke det. Mange butikker som ønsker god jul. Må bare le når jeg ser det. De skal ha julesalg og jule stengt i butikken sin.
Kanskje du ikke ruller HELT ned og ser fortsett-knotten. Altså den endelige betalingen etter at du har fått se gjennom ordren din.
Når folk ikke svarer er det nok fordi de ikke har FÅTT ordren fordi du ikke har fullført den, og dermed får selgeren heller ikke beskjed.
Paypal brukes av millioner av mennesker og vi er alle sabla fornøyd. Omtrent 70% av Eplasalgene betales med paypala, og det er aldri feil i meldinger eller samkjøring, og de lager flotte bilag for regnskapsføring, så det er veldig forståelig at vi liker å bruke Paypal.
Veldig synd om du har problemer med å nå butikkeierne. Alle bør ha e-postadresser som fungerer, jeg har også opplevd at enkelte ikke har det, men stort sett har det gått bra å sende melding via "send melding"-funksjonen i butikken.
Når det gjelder Paypal syns jeg det fungerer veldig bra, både for kunder og meg som butikkinnehaver. Det oppleves trygt for begge parter, men hvis det er noen som har problemer eller foretrekker en annen løsning, finner vi ut av det, f.eks. ved helt eller delvis forhåndsbetaling. Jeg måtte slutte å ha faktura som betalingsalternativ etter å ha opplevd at noen ikke gjorde opp for seg, dessverre.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.