Jeg har to butikker her på Epla, en med kort og en med smykker. Kort har jeg gjennom tiden solgt endel av, både her på epla, og andre steder, men den butikken med smykker har det ikke vært salg på. Noen tips til hva jeg kan gjøre med dette?
Jeg har to butikker her på Epla, en med kort og en med smykker. Kort har jeg gjennom tiden solgt endel av, både her på epla, og andre steder, men den butikken med smykker har det ikke vært salg på. Noen tips til hva jeg kan gjøre med dette?
Butikken heter forresten Trebua.
Det er mange butikker som selger smykker på Epla, og det er derfor lett å forsvinne litt hvis man ikke lanserer nye smykker nokså ofte. Legger man ut nye produker jevnt og trutt har man også større sjanse til å komme med på lister. Du kan f.eks lage lister selv, og så legge ett av smykkene dine sammen med de andre produktene, så vil kanskje flere oppdage butikken din:) Lykke til!
For å komme med på lister (i hvert fall forsidelister), og dermed bli synlig, er det viktig med bra bilder. Det beste er å beskjære bildene kvadratisk, så hele smykket (anhenget) vises. (Eventuelt ha et spennende og "forlokkende" utsnitt).
I tillegg, for å selge, ville jeg hatt flere bilder, og minst ett bilde med smykket på en person/en hals. Det er også viktig å skrive mål på både anheng og lenke, og gjerne litt mer info om smykkene og hvordan de er laget.
Jobb litt med dette, og relanser så smykkene. Lag også lister selv, som Simone sier :)
Jeg har butikken sysysleriet og har solgt innen 3 år 1 veske men jeg leg ut likevel noen ting jeg lager.Jeg bruker epla egentlig som nettside for å bli synlig.Men jeg selger kun på markeder eller julemesser,da går det haugevis men epla er veldig ukjent,lager lite reklame og butikken finnes ikke . Lykke til!
Jeg har faktisk nettopp oppdaget butikken din. Kan jo muligens skyldes at du ikke har så mange produkter der - eller andre ting. Man må sørge for å være synlig for å selge på Epla. Putene dine er så søte og nydelig sydd og øvrige produkter er jo også fine. Kanskje du skulle lage noen lister innimellom for bedre synlighet.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.