Ja det lurer jeg på.. Jeg har en følelse av at mailer sendt fra meg som svar på ordrebekreftelser av og til ikke når frem til kundene. Har flere bestillinger nå som jeg har sendt svar på til kundene men ikke fått svar på tilbake. Det er både når det gjelder bestillinger når kunden har betalt via paypal og velger privat oppgjør så da er det vel ikke at kunden ikke vil bestille likevel. Enkelte kan jo tenkes ikke ønsker produktet likevel, men hvis det ikke er tilfelle virker det jo rimelig useriøst for kunder dersom de ikke får svar..og kanskje heller ikke produktet de har bestilt fordi de må svare på noen spm før jeg kan lage smykket.. Ser at ordrebekreftelsene jeg får fra epla ikke består svindelkontrollen til Outlook/ Hotmail og det liker jeg ikke noe særlig, særlig hvis det noen ganger betyr at mailer jeg sender til kunder havner i søppelboksen i mailen deres...Heldigvis har jeg ikke fått noen sinte mailer fra kunder om dette enda, men blir litt urolig likevel. Flere som har opplevd tilsvarende og hva gjør dere evt med det? Prøver dere å kontakte kunden på noen annen måte?