Skal kjøpe noko her... men eg tør ikkje trykke meir.. for det dobbler opp fra 250 til 500 kr. Kansje eg skal kontakte eigaren på butikken og handle gjennom henne Privat på mail..!!!!
Skal kjøpe noko her... men eg tør ikkje trykke meir.. for det dobbler opp fra 250 til 500 kr. Kansje eg skal kontakte eigaren på butikken og handle gjennom henne Privat på mail..!!!!
Så merkelig! Ja, det hadde nok jeg gjort også, eller kontaktet epla på info@epla.no
Lykke til :)
Har du sjekket at frakten er rett skrevet, eller at du ikke har antall 2 i handlekorga? Noen ganger er Epla veldig treg og rar, og fjerner ikke salg etter at de faktisk er kjøpt.
Hvis du ikke får det til så kan du forsøke Privat oppgjør, det er vanlig nettbank, og selgeren burde ta kontakt med deg.
:-) God jul!
Jeg opplevde det motsatte.
Kjøpte to ting her på Epla. Frakten skulle være kr. 70,- for ett produkt og kr. 40,- for produkt nr. to.
Gjorde alt på samme måte som jeg har gjort før, og betalte med Paypal. Frakten som kom ut var kr. 70,- Har kontaktet selger så jeg håper hun har kontaktet Epla :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.