Huff.
Jeg har fått tilbakemelding fra to kunder, som har bestilt varer i butikken min og lagt inn en "kommentar fra kjøper" ved utsjekking. Kommentarene er ikke blitt registrert på ordrebekreftelsene. Det gjelder en ordre fra 31.10 og en fra 11.11. Dette kan jo gjelde flere ordrer, for alt jeg vet, men disse kundene sendte mail i etterkant fordi jeg ikke hadde fått beskjedene.
I forbindelse med to ordrer fra forrige uke (14.11 og 15.11) var det registrert kommentarer fra kjøperne, så da var funksjonen tydeligvis i stand igjen.
Er det flere selgere som har opplevd dette?
Det kan jo være mange som har vært rammet av dette - uten å vite om det.
Jeg har nå skrevet mail til Epla og spurt om de har vært klar over dette problemet - og om vi nå kan stole på at denne funksjonen er intakt.
Det er jo ikke holdbart at vi ikke får beskjeder fra kundene som bestiller av oss.
Huff, huff, trippel-huff. :-(