Jeg lurer.... vil det ikke svare seg å ha epla+ i stedet for epla basic? (Jeg har kun en butikk)
Jeg lurer.... vil det ikke svare seg å ha epla+ i stedet for epla basic? (Jeg har kun en butikk)
Det vil jeg tro! Synes nesten det er snodig at noen i det hele tatt har basic lenger. Kan det lønne seg for noen, da?
Nei... jeg "oppgraderer" ;)
Jeg oppgraderte med en gang den nye planen kom, og regningen er ikke blitt høyere, så det lønner seg nok ja :)
Jeg er ganske fersk på Epla og har ikke solgt noe enda, så for min del tror jeg det lønner seg å ha basic. Enn så lenge iallefall... :-)
Jeg hadde Epla Basic frem til nå og har helt ærlig ikke rukket å reflektere så mye over hva som lønner seg.. Men etter et lite overslag, hvor jeg regnet på både beste og dårligste måned i fjor, ser jeg at det nok lønner seg med Epla Pluss. Jeg får følge litt med på fremtidig fakturaer, så ser jeg vel fort hvordan ståa er:) Epla Basic med 15% er mye penger av salgsummen, i alle fall når man regner med å betale skatt og materialkostnader ved siden av.. Så blir det marginalt man sitter igjen med selv.
Og hvis man da også legger til pengene PayPal vil ha, for transaksjonen.. Det ligger vel på en 12%?
Jeg har også oppgradert, men er ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det fremover, på grunn av at salget varierer så pass mye i løpet av året. Før jul lønte det seg helt klart å ha Epla Pluss, men akkurat nå er det relativt stille i butikken.
Devious Darlins': Paypal tar 2,80 kr pluss 3,4% av summen som overføres, så det handler heldigvis ikke om 12 %. :)
Jeg har samme erfaring som deg, Turid.. Ville nok lønt seg før, men usikker nå. Jeg har bestemt meg for å prøve en periode og se:) De månedene det er mer å gjøre, gir forhåpentligvis tilbake for de mer stille periodene.
Og også kanskje prøve enda hardere på å få butikken og Epla ut til folket, gjennom diverse nettforum. Poste, blogge, legge ut bilder, reklamere osv.. Merker jo at jeg gjerne får mer igjen for strevet når jeg legger et ekstra skippertak til.
Puh hehe Sånn på bærtur kan man være! Men det er jo gode nyheter i forhold til hva jeg trodde det lå på;) Selv om mange bekker små, blir til stor å osv..
Ja, føles som om mye av summen forsvinner allikevel, ikke minst i materiale for min del! Sølvet koster jo en hel del... Har vært alt for dårlig på å regne på hva jeg faktisk sitter igjen med til slutt, men har begynt å bli flinkere til det. Men da måtte altså prisene opp. Har vært alt for dårlig på markedsføring på siste tiden, så det klart at det sikkert går ut over salget det også. Fant det der om Paypal på Eplas infosider, så det er ikke noe jeg holder i hodet sånn til vanlig. ;) Lykke til fremover! :)
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.