Jeg jobber nattevakter, og det hender jeg lager lister om natta. Det jeg har observert flere ganger, er at mystiske ting skjer kl. 03.00 - pling! Jeg søkte etter ei farge rett før klokka 03 i natt, og det kom opp 13 sider. Da klokka tikka over til 03.00, var 13 sider redusert til fire produkter. Når klokka ble 03.06, resulterte søket i ei hel side, klokka 03.17 var det tre sider, kl. 03.24 fem sider... Det er bare å gi opp nattlig listelaging.
At jeg ikke kan søke etter butikker om natta, er også et problem. (Har ikke lagt merke til noe klokkeslett for når dét søket slutter å funke, men det er tidligere på natta). Sånn har det vært siden "dag én" (i hvert fall i flere år), så... det er kanskje ikke noe å få gjort noe med? Har gjort Epla-admin oppmerksomme på dette flere ganger.
Når søket funker, på dagtid, er det på fjerde måneden ulidelig å se seg svimmel på de ujevne og hakkete sidene med fire produkter på ei linje, to på den neste, så tre... At mange produkter ligger dobbelt, til og med trippelt, er også en teknisk feil det ser ut til at vi må leve med.
Akkurat nå tør jeg ikke røre ønskelista mi, selv om jeg kunne tenkt meg å rydde. Nå er alt på stell med fire produkter i rekkene (ikke én, to og tre som det ofte er), og jeg tør ikke fjerne eller legge til noe - jeg klarer ikke se på rotet i ettertid.
Alt i alt er det er en hel del teknisk å ta tak i, og jeg håper inderlig det skjer snart. At jeg gir opp, er nå én ting, men hva med kundene?
En annen tråd med link til rotete søkeresultat