Hva betyr dette, og er det ikke lenge siden vi var i 2011?
Din brukerkonto Din prisplan: EplaBasic (frem til 27. desember 2011) Din neste prisplan: EplaBasic Utestående -97,50.
Hva betyr dette, og er det ikke lenge siden vi var i 2011?
Din brukerkonto Din prisplan: EplaBasic (frem til 27. desember 2011) Din neste prisplan: EplaBasic Utestående -97,50.
Det beste du gjør er å skrive til info@epla.no
Ok får gjøre det, men er det ingen som har dette under Prisplan og fakturaoversikt?
Det med datoen var jo litt rart, men utestående betyr vanligvis at det er dette du skyler Epla til enhver tid.
Står slik til meg også, men 2013.. merkelig at det står 2011 inne hos deg.
Sender en mail til epla jeg ;)
Fikk svar fra Ida :)
Dette står bare der fordi du ikke har gjort noen ednringer på prisplanen siden 2011. Ingenting å tenke på, så lenge det står at neste prisplan også er EplaBasic (om det er det du vil ha). -
Ny mail.... skylte visst penger allikevel... Alt står jo som betalt... men det er vel noe de har glemt da...
Nå må dere som har slått sammen to butikker til en konto etter ombygginga - passe på.
Epla sender regninger til gamle kontoer som ikke eksisterer - med fakturalinker som fører til NOT FOUND og det ahr de gjort noen måneder... og nå truer de med å stenge butikker. BARE rot..., fordi Epl ahar sendt en faktura til en konto som de selv har slettet da kontoene ble slått sammen...
Faktura for flere butikker er allerede betalt på den nye oppgraderte kontoen.
Jeg fikk stengetrussel, uten å ha noe utestående. På en fjernet konto..... Rotehuer!
Og nå er det oppklart, og det er nok flere som ikke skjønner bæret.
Når Epla slo sammen to butikker til en oppgradert konto, sender de FORTSATT regning til en konto sosm ikke eksisterer, og genererer en faktura som vi ikke ser. De klarte ikke slå sammen regningene.... Den siste sndte de nå i oktober, flere måneder etter oppgraderingen.
Vennligst logg inn for å legge inn innlegg.